Animated Spinning Kunai - Naruto

Follow Me

Selamat Datang n Welcome :)





Theme: Japanese Style

-Yoroshiku Onegai Shimasu-








Wednesday 31 December 2014

Geramnye

Aku geram la dengan adik lelaki aku tu umur baru 8 tahun tapi kuat daripada aku.. Setiap hari aku kena buli dengan dia. Dia tu tak pernah rasa kesian kat aku ke. Kalau aku marah pun buat penat ja sebab dia bukannya takut pun. Bila dia pukul aku rase sakit kut nasib baik adik perempuan aku mai tolong. Kak ngah aku tu kuat sikit dari aku jadi kalau adik lelaki aku buli aku mesti kak ngah akan pukul dia balik sebab kalau aku pukul orang memang takkan rasa sakit hahaha sayang kak ngah. Mak aku pulak asyik marah je sebab aku ni lembik -_- Tengoklah lepas spm nanti aku nak pi belajar taekwondo biar padan muke adikwan tak boleh buli aku dah.. Tapi sebenarnya aku sayang kat die harap2 perangai dia berubah bila dia dah besar nanti. Tamat. Assalamualaikum..... ^_^

No comments:

Post a Comment