Animated Spinning Kunai - Naruto

Follow Me

Selamat Datang n Welcome :)





Theme: Japanese Style

-Yoroshiku Onegai Shimasu-








Wednesday 25 December 2013

Hari Yang Memenatkan

Assalamualaikum...~

aku bosan sbb tu la aku tulis blog harini..
pagi tadi aku online pstu pi kedai makan pstu pi kedai cuci gambar pstu pi kedai beli kasut,,,


pastu..aku pon...

balik rumah.. pstu lipat baju..pstu masak..pstu solat..pstu makan..

aku masakkan telur goreng untuk adik aku...
tiba-tiba..satu kejadian yg x diingini berlaku di dapur rumah aku...

ada benda pecah...
aku x sengaja pecahkan benda itu...
benda itu ialah...
be..kas...lada..hitam..yang..mak..aku..punya

nasib baik adik aku tolong sapu dan kemaskan..
ingatkan benda tu ja yg berlaku kat aku harini...
rupanya tidak...
ada lagi...

aku rasa nk demam dan lapar walaupun dh makan..
aku terjumpa bahulu kat atas meja makan..
aku pon makan..
pstu aku rasa pelik ja ..awat mcm pahit+pedas ja bahulu ni..aku ingatkan bahulu rasa dia manis...

dan..aku mcm kenai rasa tu..
rasa tu ialah...
rasa...semut...
what the fox...patutla rasa mcm ________ ja (isi sendiri)
padah lupa baca doa makan...padan muka aku (kata kt diri sendiri )

aku pun pi sink pstu kumur banyak2...

eee...nasib baik x telan...
so harini aku belajar sesuatu...
kita kena baca bismillah sebelum buat apa2...
termasuklah sebelum masak dan makan...


that's all for today...see ya..~

No comments:

Post a Comment